Your radio campaign monter en flèche

The Birth of Your Radio Campaignfrancais et anglais disponible Voici comment monter en flèche:

Here’s how we do it for you:

your story
It’s all about Your Story. The Creative Strategy Process begins with the first meeting : our representatives will access your goals and present methods, find a ‘hook’ or ‘angle’ that will grab the listener’s attention and work with you to develop a creative captivating commercial.

By working with a professional your message will have a greater opportunity to return higher response rates.

edit Of course you’re the boss , it’s your business being represented and you will have final approval over the creative, however please do allow us to make recommendations along the way, you never can tell what a new view point of view might do for you. Once the ad-copy is in text format you will have the opportunity to make any changes or additions.

It will be up to you to authorize the adcopy for the next step : the studio recording. microphoneRadio Shalom has four digital recording studio booths each equipped with a multi-track mixer board capable of rendering your customized commercial in state-of-the-art quality.

Most of our representatives even jump-in the studio themselves to act as voice talent. We have lots of experience producing our own shows on-air with Radio Shalom : we don’t just love radio we live it!

cassette tapeOnce the recording is completed : we email you an mp3 version for your final approval before your ad is entered into the matrix. Have a listen alone and then with someone whose opinion you trust. We want the best for you, your corporate image deserves the best representation.

affidavit Final checkpoint for your auditory odyssey : you will receive a complete affidavit listing every single time your ad will run. The time and day/date of each broadcast listed and in your hands BEFORE your campaign even starts ! Many stations won’t and can’t do this for you.

Radio Shalom is with you every step of the way, guiding your ad campaign through the creative process with an eye to your bottom line : Return on Investment.

Voici comment monter en flèche:

your story Il s’agit de votre texte. Le processus de stratégie créative commence avec la première réunion: nos représentants accèdent à vos objectifs et vos méthodes actuelles, ils trouve une «accroche» ou un «angle» qui va attirer l’attention de l’auditeur et ils travaillent avec vous pour développer une publicité créative et captivante.

Travaillez avec nos professionnel pour gagnez des taux de ristourne élevés.

edit Bien sûr, vous êtes le patron , c’est votre entreprise qui est représentée et vous aurez l’approbation finale du créatif, mais permettez nous de faire des recommandations sur le vif, on ne sait jamais ce qu’un nouvel angle de vue peut rendre. Une fois l’annonce écrite, vous avez la possibilité d’apporter des modifications ou des ajouts.

Ce sera à vous d’autoriser la prochaine étape: l’enregistrement en studio. microphoneRadio Shalom a quatre cabines de studio d’enregistrement numériques chacune équipée d’une table multipistes capable de rendre votre annonce personnalisée et d’une qualité haut de gamme.

Nos représentants aiment rentrer en studio pour vous offrir leurs talents vocaux. Nous avons l’expérience en production d’émissions sur les ondes de Radio Shalom: nous aimons la radio nous la vivons!

cassette tapeUne fois enregistré, nous vous envoyons une version mp3 afin d’obtenirvotre approbation finale avant que votre annonce soit entrée dans la matrice. Nous voulons le meilleur pour vous, votre image d’entreprise mérite la meilleure choix.

affidavit Dernier point de contrôle pour votre odyssée auditive : vous recevrez un affidavit vous donnant les heures et jours auquels votre annonce sera diffusée. L’horaire et date de chaque pub AVANT que votre campagne commence ! La plupart des stations ne peuvent pas faire ceci pour vous.

Radio Shalom est avec vous à chaque étape, guidant votre campagne publicitaire à travers le processus créatif avec une attention fixée sur un seul objectif: le retour sur investissement.

One Response to Your radio campaign monter en flèche

  1. Michal Ardentsy says:

    Shalom,

    My name is Michal and I’m working for an advertising agency in Israel that its expertise is Jewish audiences abroad.

    I was wondering what the advertising options you have.

    Looking forward collaborating together.

    Thank you,

    Michal Ardentsy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X